Dažniausiai užduodami
klausimai
-
Koks minimalus nuomos terminas?
Be jokių papildomų įsipareigojimų galite įsigyti WeFleet abonementą vos 1 mėnesiui.
-
Ar norint įsigyti WeFleet abonementą, galima pasirinkti tik iš internetinėje svetainėje nurodytų automobilių modelių?
Taip, wefleet.lt puslapyje rasite visus tuo metu siūlomus automobilių modelius su detaliais jų aprašymais bei kita aktualia informacija.
-
Kokia nustatyta nuomos rida?
Nustatyta rida mėnesiui – 2000 km. Atskiru susitarimu už papildomą mokestį -nustatyta rida gali būti padidinta.
-
Ką daryti jeigu buvo viršyta nustatyta rida?
Grąžinus automobilį reikės papildomai sumokėti už nuvažiuotų kilometrų perviršį (pagal sutartyje numatytus įkainius).
-
Kas gali naudotis WeFleet paslaugomis?
Juridiniai asmenys.
-
Ar norint išsinuomoti WeFleet automobilį yra tikrinama kliento kredito istorija?
WeFleet klientų kredito istorijos bei kiti įsipareigojimai nėra tikrinami, tačiau įmonė pasilieka teisę paslaugos klientui neteikti.
-
Kokios būklės automobilį gausiu užsakius paslaugą?
WeFleet automobiliai yra visiškai nauji arba mažai naudoti.
Nauji automobiliai suteikiami klientams, kurių sutarties terminas yra 6 mėn. ar ilgiau.
-
Ar galima pakeisti WeFleet automobilį į kitą?
Taip, pagal jūsų įmonės poreikius – automobilį galite keisti kas mėnesį be jokių papildomų mokesčių.
-
Kokia numatyta atsakomybė įvykus žalai dėl kliento kaltės?
Mūsų automobiliai apdrausti privalomuoju civilinės atsakomybės bei KASKO draudimu. Patekus į eismo įvykį, kuomet kaltininkas yra klientas– žalą atlygina draudimo bendrovė, o klientas padengia sutartyje nustatytą frančizę (550Eur).
Kita, dėl kliento kaltės padaryta žala, kurios nepadengia draudimas – pilnai kompensuojama kliento (išrašomas žalos aktas).
-
Ar nemokamai pristatote automobilius į bet kurį Lietuvos miestą?
Nemokamas pristatymas galimas Vilniuje, tačiau automobilius pagal susitarimą bei papildomą mokestį galime pristatyti ir į kitus Lietuvos miestus.
-
Ar grąžinant automobilį reikia rūpintis degalų papildymu?
Rūpintis degalais nereikia, tačiau grąžinant automobilį vairuotojo informaciniame ekrane neturėtų degti žemo degalų lygio įspėjamoji lemputė.
-
Ar reikalingas užstatas norint įsigyti paslaugą?
Užstatas nėra reikalaujamas.
-
Kaip vykdomas apmokėjimas?
Įsigijus abonementą, jums atsiunčiama sąskaita – faktūra. Apmokėjimą bankiniu pavedimu prašome įvykdyti per 10 d. nuo sąskaitos gavimo.
-
Ar galima klijuoti lipdukus ant WeFleet automobilių?
Norint apklijuoti mūsų automobilius asmeniniais lipdukais – reikalingas WeFleet sutikimas. Grąžinant automobilį – jis turi būti tvarkingas, be klijavimo žymių ir pažeidimų.
-
Ar WeFleet automobiliai nuomojami su savo oficialiais reklaminiais lipdukais?
Ne, jokių skiriamųjų lipdukų ant automobilio kėbulo nėra.
-
Ar galiu su Wefleet automobiliu keliauti į užsienį?
Apribojimų keliauti Europos Sąjungos teritorijoje nėra.